nice

Khamis, 24 Mac 2011

LXD yang terbaik!!

Assalamualaikum semua:)

Alhamdulillah, dapat gak aku buat post baru setelah sekian lama aku tak sempat nak update apa-apa pun untuk tatapan korang. Sebenarnya aku tak ada idea nak kongsi mende-mende yang menarik tapi bila di fikirkan balik banyak yang boleh aku kongsikan sebab setiap hari kita dapat banyak pengalaman sehari-harian.

Semalam aku baru je beli CD pirate baru kat Bangsar selepas aku jumpa dengan klien aku. Mulanya aku rambang mata gak sebab banyak gila crita-crita yang menarik. Punyalah aku khusyuk nak pilih crita yang best, last2 aku pun mintak jek APEK aka owner kedai pilihkan.

aku: Tokey, apa clita dance2 yang latest dan best haa?
apek: Haiya, manyak yg best2 tp yang paling latest Street Dance 3D. U kasi tengok dulu laa..
aku: U kasi la 3 da best, baru la sy kasi tengok n plh2..
apek: u tgk ini Street Dance 3D dan Step up 3..
aku: 1 CD brape tokey?
apek: 1 rm8 tp kalo u beli 5 u dpt free 1..
aku: (ish,aku ada rm10 je dalam tangan ni,tapi crita banyak yang best2 ni..emm)

Aku pun tengoklah dulu dua-dua CD tuh...last-last aku pun pilihlah Street Dance 3D tu..

Masa nak bayar tu, apek tu lak offer aku CD lain..LXD The uprising Begins..Aku pun duk belek-beleklah CD tu..

aku: tokey,kasi main CD ni dulu,nak tgk skit..
apek: xda hal..

Mula-mula tu macam slow skit tapi lepas beberapa minit, fuyoooo!! memang terbaik lah..jadi aku pun tukarlah crita daripada Street Dance 3D ke LXD The uprising begins( almaklumlah, cash tak banyak dalam tangan:P)

Nak tengok trailer dia?mai2:)


Karakter yang aku minat sebab flow dia menari tuh buat aku nak dance skali..yehaaa!!

Robotic Motion yang da best:)


Best tak?aku tau korang mesti sukanya...haha(aku memang suka movie dance2 ni..layan:) ) Yang paling penting cerita ni story line dia tak banyak, jadi banyak aksi maksi menari yang Da BOMB!!

p/s: aku tak galakkan korang beli yang cetak rompak, jadi jangan jadi macam aku,haha:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails